كار توليد محتوا از سال ۲۰۱۶ در ايران آغاز و به عنوان شغلي پاره وقت معرفي شد. اين شغل، كه نياز به سرمايه چنداني هم ندارد، در سال ۲۰۱۷و ۲۰۱۸ رشد چشمگيري چه از جانب بازار عرضه و چه از جانب بازار تقاضا پيدا كرد؛ به طوري كه بسياري از كسب و كارها ماهيت خدمات خود را به سمت فعاليت در حوضه ي توليد محتوا تغيير داده و اين كار را با قدرت هرچه بيشتر ادامه دادند. در ادامه با الو محتوا همراه باشيد…
چگونه مي توان در مدت كوتاهي توليدكننده محتوا شد؟
شما همواره مي توانيد با شركت در دوره هاي آموزش توليد محتوا و يا مطالعه و تحقيق در وب سايتهاي توليدكننده محتوا مهارتها و توانايي هاي لازم را بدست آورده و بدين گونه اولين درآمد حاصل از كار خود را تجربه كنيد.
اين حرفه نيز، همانند شغل هاي ديگر، نتخصص خاص خودش را ميطلبد ؛ گرچه با تلاش و پشتكار در كوتاه مدت هم ميتوان به اين تخصص دست يافت. مهارتهاي مورد نياز براي موفقيت در اين كار، نويسندگي، ويراستاري و آشنايي به وب گردي است. چنانچه به يك زبان ديگري مثل زبان انگليسي هم مسلط باشيد، در كار توليد محتوا موفق تر خواهيد بود و درآمد توليدكننده محتوا (كه شما باشيد!) افزايش قابل توجهي خواهد يافت.
اين تخصص بيشتر در توليد محتوا براي وب سايت مورد استفاده قرار ميگيرد. اما توليد محتوا صرفا محدود به وب سايت نيست! بلكه اين فعاليت همچنين مشمول شبكه هاي اجتماعي و حتي محتواي مورد نياز كارخانه جات نيز مي شود. از ديگر مهارت هايي كه شما براي متخصص شدن در كار توليد محتوا به آن نياز داريد، دانستن بايد ها و نبايد ها در زمينه ي بهينه سازي گوگل مي باشد.
منبع: درآمد توليد محتوا