شروع برنامه ريزي با تقويم محتوا

توليد محتوا ارزان يكي از بهترين امور موجود در دنياي وب و طراحي سايت است و براي سئو بسيار مفيد است.

سه شنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۴

شروع برنامه ريزي با تقويم محتوا

۱۹ بازديد

اينكه از صفر شروع كرده و يك تقويم محتوايي را طراحي و توليد كنيد مي‌تواند از آن وظيفه‌هايي باشد كه در آغاز كار بسيار پيچيده به نظر بيايد، اما، اگر رويكردي نظام‌مند داشته باشيد و بتوانيد از ايده هاي ديگران در تدوين يك تقويم توليد محتوا استفاده كنيد ، توليد يك برنامه زماني توليد محتوا چندان هم دشوار نخواهد بود فقط كافي است كه در اين زمينه اطلاعات درستي داشته باشيد. اصلا فرقي نميكند كه شما در كدام حوزه از ديجيتال ماركتينگ فعاليت داريد ، ميتوان گفت “يك تقويم (جدول) توليد محتوا همچون يك نقشه راه براي توليد محتوا مي باشد”، بنابراين ايجاد يك پرسوناي مخاطب و شناخت دقيق مشتريان به شما اين امكان را مي دهد تا بدانيد آن ها به دنبال چه چيزهايي هستند و راه حل هاي خود را چگونه مي توانيد بهتر در ديد آن ها قرار دهيد. در عين حال مطالعه و مميزي محتوا به شما فرصت بررسي محتواهاي بالقوه را مي دهد تا ببينيد كدام محتواها در ايجاد مشاركت و جذب مخاطبان، بهتر عمل مي كنند.

تقويم محتوا شامل چه مواردي مي شود؟

  • عنوان و موضوع محتوا ، به همراه تاريخ انتشار آن
  • مشخصات نويسنده  محتوا
  • موقعيت و محل انتشار محتوا
  • نوع محتوا
  • دسته بندي و شرح وضعيت محتوا
  • موقعيت مخاطبين
  • دلايل استفاده از تقويم محتوا

برنامه ريزي محتوايي در تقويم محتوا

اولين و مهمترين دليل استفاده از تقويم محتوايي اين است كه بازاريابي محتوا به يك برنامه ريزي اصولي نياز دارد،كه ابتدا مشخص كند مشتري به چه چيزي نياز دارد و محتوا بر اساس نياز مشتري توليد شود. بنابراين يك هدف استراتژيك مطرح است كه بدون برنامه رسيدن به آن ممكن نيست. با استفاده از تقويم محتوا مي توانيد به سادگي برنامه ريزي كنيد و در زمان و انرژي شما صرفه جويي مي شود.

تاريخ هاي مهم فراموش نمي شوند

يكي از موارد مهمي كه بايد در تقويم وجود داشته باشد تاريخ هاي مهم و كليدي است كه باعث مي شود زمان لازم براي برنامه ريزي و توليد محتوا را بدانيد. در واقع به كمك تقويم محتوا شما از زمان انتشار مقالات يا هر امر محتوايي ديگري غافل نخواهيد شد. كه البته اين زمانبندي در مقالات باعث توليد محتوا منظم خواهد شد كه اين خود اتفاقي عالي در استراتژي توليد محتوا شما خواهد بود.

ادامه مطلب: تقويم محتوا چيست

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.